söndag 28 november 2010

Kärleksdag

 Idag är det min och Christians 1-åriga bröllopsdag. För exakt ett år sedan lovade vi att älska varandra i nöd och lust intill döden. Vi har fått vara med om mycket lust men också nöd under det gångna året. Men det är som om glädjen blir större och nöden mindre när man får dela den med någon.


Vi firade med att äta gott på Amarillo i Vasa och så fick jag en underbart vacker bukett som ni kan se här nedan.

När vi kom hem från Vasa föll mina ögon på min virkade korg som jag under veckan fyllt med julhjärtan vartefter de blev klara och jag kom att tänka att korgen kan symbolisera livet. Vi väljer vad vi vill fylla det med. Min korg har många hjärtan och det känns underbart - både i nöd och lust.


Fialisa

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Så vackert du skriver :) God fortsättning och välsignad advent!

    SvaraRadera