fredag 22 oktober 2010

Beautiful Blogger Award

Jag har fått en award! Det har nog aldrig tidigare hänt - men nån gång ska ju vara den första. Jag måste erkänna att jag inte riktigt vet vad det betyder, men jag tror att den jag fått den av (Sandra) tycker att jag har en trevlig blogg. Typ. Till awarden hör tydligen att man ska berätta 7 saker om sig själv, så här kommer nu mina bekännelser.


1. Jag älskar gamla saker och vill gärna inreda vårt hus med sådana. Just nu är jag på jakt efter en skomakarlampa, en kapp och ett gammalt fönster.


2. Jag har varit scout sedan jag var 11 år men aldrig sett en levande orm i verkligheten. Det känns nästan lite pinsamt.


3. Jag var livrädd för mopeder och mopedister när jag var 13 år. Nu älskar jag att åka motorcykel!


4. När jag var i 8-10 års åldern gillade jag att cykla runt i fähuset hemma på gården. En gång gick det så tokigt att jag cyklade rakt ner i dyngrännan. Snacka om att det sket sig!


5. När jag äter en smörgås vill jag ha osten ovanpå skinkan. Då blir jag mindre klottig om fingrarna.


6. Jag är en pratsam dam men njuter enormt av tystnaden och att vara tyst.


7. Jag gillar att skapa. Kanske är det en gåva av den stora Skaparen.




Fialisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar