tisdag 19 april 2011

Utlottning av näsduksfodral!

Eftersom den 10 000:de besökaren inte givit sig till känna har jag beslutat mig för att ha en liten utlottning av ett näsduksfodral så här lagom till påsk. För att delta i utlottningen behöver du bara lämna en kommentar på detta inlägg eller skicka ett e-postmeddelande till frufialisa@hotmail.com. Välj det alternativ som passar dej bäst. Du har tid på dig fram till påsklördagen, dvs. 23.4.2011, kl. 12.00. Efter det dras vinnaren.


(Obs! Du kan inte göra ett anonymt inlägg för då vet jag ju inte vem jag ska ta kontakt med ifall just du vinner)


Fialisa

6 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Just nu skulle ett sånt där fodral komma väl till nytta här i huset.Jag snörvlar som en........jag vet inte vad=)
    Jättefin blogg du har annars!

    SvaraRadera
  2. Vore trevligt att pryda handväskan med ett dylikt fodral! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag snörvlar som bara den för tillfället, och de plastiga näsduksförpackningarna gör mig inte varken friskare eller gladare. Kanske ett snyggt näsduksfodral skulle få mig att tillfriskna, åtminstone gladare. De är så snygga. Är gärna med i en utlottning.

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga!! :)

    SvaraRadera